Вицеви о матишу

5476062_orig

*          *          *

     НЕГАТИВНИ БРОЈЕВИ. Седе физичар, биолог и математичар у кафићу, дуго пијуцкају кафу и гледају кућу преко пута у коју људи улазе и излазе. Најпре су видели да су ушле две особе, а затим, након неког времена изашле три.

  • Физичар: То је сигурно нека грешка у мерењу.
  • Биолог: Мора да су се размножили.
  • Математичар: Ако сада уђе тачно једна особа, кућа ће бити празна!

*          *          *

     Инжењер, физичар и математичар бораве у хотелу. Инжењер се буди и осећа да мирише дим. Излази у ходник и види пожар, враћа се у собу узима канту за смеће, пуни је водом и гаси пожар, а потом се враћа у кревет. Касније се пробуди физичар и он осети дим. Отвара врата и види пожар у ходнику. Иде низ ходник до ватрогасног црева и након обрачуна брзине пламена, удаљености, притисака воде, путања, итд гаси ватру са минималном количином воде и утрошене енергије. Касније се и математичар пробуди и осети дим. Он излази види ватру а затим и ватрогасно црево. Размисли на тренутак и онда узвикује: „Решење постоји!“ и се враћа у кревет.

*          *          *

     Хемичар, физичар и математичар су неким случајем остали на острву са једном конзервом хране. Хемичар и физичар предлажу неколико могућих начина да отворите конзерву. Онда одједном математичар добија сјајну идеју: „Претпоставимо да имамо отварач за конзерве“.

*          *          *

Зашто воз лупа кад вози по шинама?

     Тзв. Мујина математичка теорија: ‘’На возу уствари лупају точкови, а точкови су у облику круга. Површина круга је P = r2π. Ако погледамо формулу видимо да је π константа, па од ње ништа не зависи. А на возу има и великих и малих точкова, и сви они лупају. То значи да ни r није од пресудног значаја за ову појаву. А када уклонимо и π и r, онда нам остаје само квадрат, а где сте ви видели квадрат да не лупа кад се котрља ?!’’

*          *          *

         Како математичар дозива кокошke?
3.14 , 3.14, 3.14… ( 3.14 = π тј. Пи!)

*          *         *

         Математичар и физичар решавају задатке:
1. задатак: на располагању су шпорет, суд пун воде и лонац. Задатак је угрејати воду. (Такозвани „проблем топле воде“.)
Решење: Дође физичар, прелије воду из суда у лонац, стави лонац на шпорет и угреје воду. Математичар уради исто тако.
2. задатак: на располагању је шпорет, овај пут празан суд и лонац пун воде. Задатак је опет угрејати воду.
Решење: Физичар узме лонац који је већ пун воде и стави га на шпорет.
Математичар узме лонац и прелије воду у суд те каже да смо тиме задатак свели на претходни задатак који је већ решен.

*          *          *

       Декан катедре за физику се обраћа студентима. „Зашто увек морам да трошим толико новца на вас момци за лабораторије, скупу опрему и остало. Зашто не можете да будете као студенти са катедра за математику? Све што је им је потребно је новац за оловке, папир и корпе за оптадке да баце папир, или још боље, као ови са катедре за филозофију, све што им је потребно су оловке и папир… „

Извори: http://www.math.utah.edu/~cherk/mathjokes.html, http://solair.eunet.rs/~professor/MathVicevi.htm

Advertisements

2 thoughts on “Вицеви о матишу

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s